tråkig rubrik

jag hatar rubriken.. vad kan man skriva där egentligen..?

så var de måndag igen och första dagen på en ny vecka.
stallet blir det även i dag, ella kommer och hämtar mig runt tre :) men så trött som jag är nu får de räcka med detta lilla tråkiga inlägg för stunden.

föresten måste bara tilllägga att jag hatar mitt hår. så nu är tankarna på löshår i min hjärna igen. får se hur de blir. 

ja var ner parken med familjen,morfar och en del kusiner med moster :) spela lite mini golf och fikade, myys.. men nu får ni inte tror att jag är bra på de, riktigt dåligt, tre 10 och en massa annat skit. kom iaf 7 av 7, bra jobbat maja, på 81 p. 
hahaha, man får ju nästan skämas, nej de får bli träning nu i sommar och revanch i slutet av sommaren ;) haha. 

nu får de bli sängen för min del, kanske någon film innan. 

i morgon blir de iaf stallet och sedan ta en promenad eller en cykel tur, vi får se :) 
jag ville även hinna med att följa med linda på djurens dag, de visar sig om plats finns kvar i bilen. haha, stor familj de där. dom är iaf hemkommen både häst och ägare. efter lite omständigheter på vägen ner, men de löste sig ju fint bara en polis fick köra en bit och sedan vända på lillbabs gård, hon kom med en skottkärra och blev alldeles förvånad när de kom en bil med hästtransport och en polisbil. haha, vilken syn de borde ha varit. 
med de löste sig och dom kom sedan fram till strömsholm. nu blir de dock boxvila för mac i två dagar och sedan börjar träningen med han, tömkörning i fyra veckor om jag kommer ihåg rätt. så nu läre jag nog kunna tömköra efter denna sommar med :) alltid lär man sig något nytt. men inget syntes på röntgen så de var tur, men troligtvis en inflamation i bakpartiet. undra om jag minns rätt nu, hoppas de :) men han ska bli bra lille macisen <3

Jag och mac på träning, hoppas de kommer fler såna tillfällen jag får åka på. lärde mig massor och roligt hade vi.


 

ha de bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0