tredje juli.

Stallet i dag.
red millan och jag kan ju säga att de inte gick så bra. uppvärmningen gick bra fram till dess
att fågeln rörde om i buskarna brevid eller va det var för något, så då var hon rädd för att gå på den lång sidan hela lektionen. inte roligt, men de släppte efter ett tag och vi fick förbi henne ganska så avslappnat iaf (:
men ännu en lektion blir det i kväll för att få henne att gå bättre, hon kan ju egentligen. 
 Men gårdagens ridning kan jag inte klaga på, gick verkligen bra :) hoppas vi kommer dit i kväll igen.

efter lunch så var de tänkt att åka och bada men de blev molnigare och molningare så för mig blev de inget bad, men dom andra hoppa i dom, de var ju ganska så varmt men för kallt för mig eftersom solen inte var framme.

men nu brummar anna och jag upp med moppen till letsberg igen, och går en tipspromenad (teorin för dagen)
några bilder sedan dagen kommer här. fler kommer i kväll (:

tyvärr så vann vi inte tipspromenaden, men trevligt ändå hade vi. åt lite mat, grillat, smaskens. sen blev de kubb spel (:
På kvällen blev det även ett till pass på millan, men lika spänd ändå, helena longera henne och red men inte hjälpte de.
bara att öva på.

Lördagens ridning, i dag alltså gick mycket bättre. om det var 25% bra och avspänt i går så var det 75 i dag, alltså en stor förändring men ändå inte bra, men nog fick jag mig en funderare vad som egentligen behövs, de är bara att träna på och hoppas på de bästa.  ska försöka ta mig upp till helena framöver med millan med och ta några lektioner, men först lite övning hemma i kurrbo.
Linda hämta mig och millan efter ridningen efter som hon inte hann upp till då jag red.
sen så åkte jagoch anna upp till letsbo igen och gjorde oss lite mat sen så somna vi på gräsmattan med ett varsitt täcke i två timmar typ, riktigt skönt. när jag vakna så ringde jag anna så även hon vakna.. gick och hämta chips och vatten melon och bara låg och lata oss (: härligt härligt.

sen blev det till att fara hem med all min packning.. hur mycket som helst.
men nu får de bli några fler bilder. anna kommer säkert döda mig, men jag klarar mig ur det.






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0