första dagen i husvagnen

och fler ska de bli.

har fått låna lindas dator som jag hoppats på och ska blogga lite, kan ju inte gå en hel vecka utan att få skriva av sig en enda gång.
men iaf så har dagen varit bra, lika så gårdagen, i går då så börja jag med att åka till lingbo och kolla på hästarna där och kolla hur de såg ut där, väldigt bra så ska börja vara där till hösten och kanske någon mer gång i sommar :)
åkte tre tåget hem därifrån och man kan säga att jag prata konstant i telefon från lingbo och till ljusdal.
mamma hämta mig och anna hängde med ner, åkte och handla som blev lite mer pengar än beräknat men så är det när man ska göra något kul (:

åkte hem och packa klart och åkte sen till anna och hämta hennes packning, hela bilen full innan det var färdigt. haha, anna och jag är då bra på att packa vi, och då även lite mer än vi behöver egentligen, åkte upp till kurrbo med husvagnen och gjorde oss hemmastada ;) på kvällen tömkörde vi mac och sedan longera bonzai.
väldigt lugn kväll i övrigt var de.
fast somna väl inte förens vid 2 halv 3 ändå, annas syster ringde och sa att de tokbrann i ett stort hus med lägenheter i i tallåsen, (gamla posthuset) för er som vet vart de ligger. och så nyfiken som vi är åkte vi ner med robert ovh kolla hur de såg ut, helt förstört, lika så i dag när vi åkte där var de fortfarande brandbilar kvar på plats, tänk att stå och se på när ens hus brinner ner till botten och då alla grejer med, fy fan säger jag bara.

vakna runt halv 11 i dag och åt frukost med mera, åkte sedan ner till tallåsen och gjorde lite saker. packa ännu mer och såklart tanka :) runt ett var moa redan där innan vi kommit dit, hon som skulle ta bussen, men inget blir ju som planerat någon gång, haha.

åkte till "skånvägen" (hoppstigen) med fyrhjulingen och jag som är så bra på att köra, körde dit :) fixa till hindren som är där och gjorde dom även lite högre än de var förut :)
åkte hem och åt och sedan red vi ut en sväng.  tömkört mac har vi också hunnit med i dag, sen så har vi även städat stallet, mockat ut allt och gjort shettisarna fin har vi också gjort, dom åkte ju hem i dag, tåkigt. men nu så har vi kommit in till husvagnen efter en lång dag ute, fint väder har det varit i dag med :) underbart med lite sol nu äntligen. 

i morgon åker vi eventuellt upp till bäckan och åker vattenskider och ring efter båten, och i år SKA jag komme upp på dom förbanade skidorna ;) tyvärr så skriver jag nog inget i morgon men de får ni stå ut med :) skrev destomer i dag, anna förstår inte hur jag orkar, men jag orkar allt såklart :)

fick bli lite gamla bilder nu, har inte kamera sladden med mig så de får bli nya bilder när jag kommer hem igen efter denna vecka i husvagn :)




ha de bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0