16-juni 2008

jag har ingen koll på dagarna längre, allt bara flyter på och man vet inte vilken dag det är längre, härligt att man inte måste veta de heller för det är sommmar lov (:
I söndags kom mynta upp till kurrbo, moas häst som ska vara där på sommarbete, tanken vara att vi skulle ge oss i väg i regnvädret och rida men eftersom de blev så sent sket vi i det och de var väl bara tur, men anna och jag städa lite i stallet iaf innan moa kom upp med mynta. de blev så fint så. 

stallet i går med anna och moa, red runt ångsäter och även nancy fick hänge med på en tur med flickorna nu. 
jag red millan och anna nancy, känndes som de gick rätt bra i galoppen ändå som jag skulle träna på, det går ju så fort, mn den börjar ta sig, lite svårt att träna ute i skogen men de funka.
blir till att träna lite på volten med innan träningsdagarna börjar hos helena :) och jag vet fortfarande inte vilken häst jag ska ha? :o men de löser sig nog. 
efter stallet i går så åkte jag upp till maria och hälsade på henne lite, hon har ju fått en liten kissemiss, så söt så. 
spela super mario och hade trevligt innan de blev dags att brumma vidare till letsbo och sova hos farfar och farmor (:   

dagen i dag blir nog uppe i stallet, solen tittar ju äntligen fram :) hoppas de håller i sig, har inte fattat att det är sommar lov än men det kommer nog :) 

 

Jag vill vara en tår
jag vill födas vid ditt öga
jag vill färdas nerför din kind
jag vill dö vid dina dina läppar
jag vill alltid vara din  ♥


<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0