26 juni 2009

va mycket skrivet det har blivit nu :) men nu lär de bli mindre någon dag igen, åker från farfar och farmor nu i dag och tillbaka på måndag eller söndag kväll.

iaf så har de blivit massa jobb i dag, först hos helena, blev där bara drygt 2 timmar i dag, skönt med kost dag, men inte blev de nån kort dag inte när jag kom hem coh hade lagt mig för att sola så ringer campingen i nore och ber mig komma och jobba, så jag jäkta mig dit, första gången och allt och blir tillsagd att jobba i strand kiosken, pinsamt, men de gick bra ändå :) mycket att hålla koll på bara. så stod där 3 timmar ungefär.

och nu har jag äntligen kommit hem, har till och med sovit i 20 min, skönt, men min dag är inte över än utan nu ska jag hem till skansen och sedan städa på ede gården :/ orkar inte med detta snart. får se om jag efter de åker till mormor en sväng eller om jag åker till stallet, millan behöver ju faktiskit lite kondition nu om jag ska ha henne på träningen hos helena nästa vecka :)

morgon dagen är ej bestämd, äntingen åker jag till gävle eller så åker jag med helena till sigrid och kollar på en clinic, det visar sig :)


ha de bäst.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0