den 21 juni 2009

Hejsan, på er alla (:


denna dag har iaf bjudit på lite solsken, vilket känns super, hoppas de håller i sig nu med :)
grattis till bröderna fredholm, pappa fredholm och många fler i den släkten som har namnsdag i dag  = )

nu väntas iaf en långvecka med massa jobb. ska till helena redan vid åtta i morgon, så då blir det ridning och sen storstädning utav stallet tills allt folk och alla hästar kommer på Torsdag.

efter denna vecka så vill jag iaf träffa lite folk till helgen :) då det kanske också blir en tur till gävle, det ser jag framemot, tänk vad man kan längta och när dagen sedan kommer och man är där vill man bara hem igen, men inte denna gång hoppas jag  ;) vissa förstår kanske, medan andra inte. det blir säkert bra om det nu blir något vill säga.

iaf så har jag varit med Margit ikväll, åkte båt ut på ön och satt där och myste och samtidigt släppte vi en hund. mysigt värre. sen vidare till bommars för en koll på hur det går där, dom öppnar näligen då :)

är nu hos farmor och farfar och sitter i min ensamhet, men moppen tar mig nog snart hemmåt, skulle egentligen sova kvar men eftersom min lill kille fyller fyra år så sover jag hemma och grattar han på morgonen. grattis på han :D  



 
vilken trasdocka jag ser på bilden ovan ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0