den 22 juni 2009

GRATTIS ALFRED :D

jobbat har börjat och ska jag sammanfatta det kort efter första dagen är jag helt slutkörd.
verkligen inte van att jobba i detta tempo, men jag lär vänja mig dom här veckorna.

stor städning av stallet blev det iaf i dag, så nu svår det och försöker torka, med alla vatten vi använde ;)
så i morgon blir det dammning och målning som står på schemat. roligt, fast slitit.
men hoppas på fin väder så det kanske blir bad senare :) man kan ju alltid hoppas, iaf tänker jag bosätta mig hos farmor och farfar nu ett tag, aksnke tills helgen, vem vet. nära till jobb och bad om det blir fin väder :)

nu får det vara nog för mig i dag, ska försöka få ordning på "mitt" rum som jag här här, med alla dessa väskor jag har med mig. inte ett dugg förvånad, det är ju maja vi talar om.

ha det bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0