den 23 juni 2009

jobb,jobb och mera jobb.
ganska skön dag i dag ändå, började vid halv nio och kunna sluta redan klockan ett.
först så gjorde jag klart stallet, äntligen lättmockat, hur kan de komma sig? härligt är de iaf. 
började efter de att damma i stallet, så nu är det snyggt till läger deltagarna kommer med sig själv och sin häst :) 
sen var det dags för målning av fönster, och som många som läser detta kanske vet så är jag expert på att kladda,
så även i dag, fullt med färg på byxor och händer, märkligt... 
men det är härligt att man får kladda någon gång då och då ;) 

sitter just nu hos farfar och farmor, mitt nya hem för stunden och några dagar fram över. 
solen skiner till och från, men nog är de mesta dels måln på himmelen idag, trist men ´skönt väder iaf. 
sitter och funderar på om jag ska gå och packa ihop lite grejor, blir ridning i kurrbo i kväll med anna och moa. 

skriver kanske mer när jag är hem kommen från stallet.


ha det bäst (:

<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0