den 29 juni 2009

Underbara sommar :D

nu bär det iväg mot bommars hälsingegård  ( :
skriver mer i kväll när jag kommer hem.

Nu är jag hemkommen igen efter en myskväll med massa mygg, men trevligt hade vi :) 
sång och musik och god mat, kan de bli bättre (:

men iaf så hade vi väldigt trevligt, mycket folk var de med.
och nu när jag ändå skriver så kan jag passa på att göra lite reklam för bommars, dit är ni också välkommen :)
www.bommars.se  gå in dit och kolla, händer lite saker i letsbo med verkar det som :)

Iaf så när jag skulle gå hem så händer de som inte får hända, men som jag är lyckas jag med det mesta och med de mest klantigaste. Jag såg ju självklart att dom hållde på att fixa vägen och hade lagt på nå grejs och massa grus typ, om ni tänker er en ofärdig "rödväg" där kliver jag ändå, ni förstår ju hur de slutade och även att jag hade skavsår på båda fötterna så gick barfota med, så sen var ju jag väldigt fin i fötterna, massa grejs och plus grus på de :o mysigt vill jag mena. så de fick bli rengöring av fötterna när jag kom hem, med en massa avfettningsmedel och sånt, men de mesta gick faktiskit bort.

Jag är ledig i morgon :D tjohooo.
men ska ta igen det någon annan dag ist, pengar ni vet (:
så blir en dag med sol och bad och senare ridning. nu är de klart, jag ska ha millan på lägret hos helena, hoppas på tre givande och lärorika dagar :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0