andra juni

Helgen är över men den har varit makalös toppen helt enkelt :) Underbart väder hela helgen.

I fredags var det praktik, helena hade lektion för mig, lärde mig mycket på en bra häst, fast jag fick två blåsor på fingrarna :/ vilket var mindre bra. 

I lördags var toppen väder, var först i väg och red med anna, super varmt med härligt, sen gjorde jag inte nå mycket mer den dagen.. sola lite grann (:

Söndags, ännu en underbar dag med varmt väder :) sola först lite hemma och sen åkte jag med maria upp till akinvallen, och badet där :D härligt, så då blev det årets första dopp, varmare än vi trodde, men inte var det då varmt. Senare åkte jag till mormor och morfar där resten av familjen var, men med massor av mygg och knpott så blev de ganska snart hemfärd igen på moppen.

Måndagen, dagen som var i går ;) haha. men den var bra, skola som vanligt men fick sluta redan vid 2 så kom hem i skaplig tid ändå. Åkte upp och red, men de tog ganska fort slut på de roliga, mac var väldigt stel så det blev till att skritta ut ist (: skritta en sväng och sen när jag vände kom det som inte fick komma åkande, en stor traktor med två hjul på vardera sida, så kallade dubbelmontage ;) men det gick bra, bättre än jag trodde.
Efter de så åkte jag hem och kidnappa anna hemma hos henne efter hennes fotboll, linda villa att vi skulle åka iväg coh smörja ett par hästar med myggmedel, shit, att en sån liten shettis kan vara så STARK. anna åkte nästan vattenskidor efter, men vi fick tag på dom tillslut och lyckades spruta på dom, resultatet hoppas vi blev bra :)

i dag känns det faktiskt helt onödigt att gå till skolan, jag är desutom sjuk. men jag kämpar på, slutar vid 2 ändå, men jag känner min inte riktigt bra. ont i halsen och snorar.  
fått reda på betygen nu med, G i matten och VG i natur och data.. jag som villa ha VG i matte med :) men de ska jag fixa till  på något sätt :)
Efter skolan åkte jag tåget hem, sen blev det en kväll i soffan för mig, ont i halsen och huvudet och allt var de var :( men känner mig bättre i dag den tredje juni. Var i väg till Hudik med farfar för att kolla min fot igen men det verkar gå framåt, ledbandet som hade töjtsut och oj va brydd jag blev, jävle leder jag har egentligen :O men nån gång ska de väl bli bra och att även jag får tur :)  Hittade en klänning med som jag ska ha på examen.


SOMMAR :D
ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0