midsommar

midsommar ......., vad är det denna dag heter? ;)

Var hos mamma hela midsommardagen, först var jag iväg och städa på mitt roliga jobb, hatar de. hjälpte sedan till hemma lite innan alla kom, vi blev ett helt gäng, åt god mat och hade efter de femkamp, otroligt skojigt, även när mormors byxor gick sönder när vi gjorde snörleken, haha...
spelade lite spel och kubb gjorde vi med och grabbarna fick ta fotbollen ;p

senare på kvällen tog mathilda och jag moppen till anna, skulle egentligen bara hämta en hjälm men blev kvar där och pratade lite med henne, trevligt. sen tog mathilda och jag moppen och brummade ner mot köpingen, kallt kan jag säga att det var iaf. burr. skjutsa hem mathilda samtidigt med, sen när jag kom hem var det sängen med tjockt täcke direkt :) usch vad jag frös då.

sjukt sugen jag blir på att börja spela innebandy igen när mathilda säger att dom behöver folk :) 
men med mina knän så är det nog bara att glömma det, men blir det tillfälle så försöker jag, de går säker några veckor och  sen är de kört, hur kul är det då på en skala isf ? :/  

<3


bilder sen kvällen.
balong leken ;)

 haha, ett försök att få snöret genom mina byxor, riktigt ont gjorde det med tråden.  
snördockan Maja ;pde förlorande laget ;) söt mathilda <3 syster <3kusin vs syster :)
syster och jag ska visa vår talang i att kasta stövel.
kubbspel blev det också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0