sjunde juni

Är det nu kanske dags för en uppdatering om vad som händer i mitt liv.
har väl inte hänt något spec på länge nu.
I fredags var vi som kanske redans nämts i tidigare inlägg till strömsholm och tittade på tävlingarna där, roligt hade vi fast det sura vändrt kom fram, blåsigt och målningt i stort sett hela dagen tills vi framåt kvällen tog bussen till gävle igen :) men det var en upplevelse, stort och många fins hästar. bilder kommer när jag fått in dom på datorn.

I lördags var jag först upp till stallet med anna när vädret tillät, men ganska så snart blev det ett trist väder igen med regn och rusk. men det finns ingt dåligt väder bara dåliga kläder som uttrycket säger. red alla fyra hästar igår faktiskt, mysigt och vi mötte samma lastbil tre gånger, lagomt pinsamt efter andra gången. 
senare på kvällen åkte jag till pappa och åt och senare gick jag upp till anna, tittade på film och slinga håret på mig igen :) men statiol hade klantat till det och glömt att tagit bort spärrnings grejen på fodralet så vi fick åka ner igen, dock inte jag för jag var snygg i håret med en snygg mössa och färg. 

runt 12 tog jag moppen hem och till min förvåning kom jag på att jag glömt att släppa in bruno så han möts jag av i hundgården, stackare :/  men då fick han komma in och så fick han en morot, vår hund är som en kanin.

Sen nu i dag har det inte hänt ett dugg, varit ner till älvvallen och kollat på när div s spelade match, men dom förlora :/
började även städa på mitt rum i dag, till sin förvåning. riktigt duktig jag har blivit men nu var de faktiskt behövligt. så ska väl fortsätta med de när jag kommer hem, är hos farfar och farmor nu och här ätit lite, försenad morsdags uppvaktning, efter som dom var bort då, bättre sent än aldrig.

och jag har kommit på att jag bara har en veckas lov och sen börjar jag och jobba i två veckor. inte så farligt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0