vissa bättre än andra

usch vad jag hatar gävle, nu är det nån som tagit min cykel också :(

Min cykel <3

9/6
men iaf i går kom mamma och affe till mig. åkte ut till valbo och handlade lite.
men först var jag och min klass på alborgen och lekte :) skojigt, men gud vilken tränings verk i magen jag har nu  :o

och gud vad jag gick i går, aldigt gått så mycket och så fort någon gång.
först när jag och emma skulle gå från bolongen, när vi följde med Bella dit för hon skulle träffa pehr och johan och vem drar hon inte med sig, jo mig ;) hihi

tionde juni och det är dags för skolavslutning, äntligen, men gud va tiden har gått fort, jag tycker de inte var länge sen jag började packa inför flytt till gävle och nu är det nästan ett helt år sen. året har varit toppen på många vis men även har det funnits motgångar. men nu är det sommar och jag ska bara njuta av varje dag som går, men de måste bli sol och värme först :)
och inte nog med det så fick jag även ett stipendium, bjarnestipentiet för god kamratskap, osjälvisk,ödmjuk och hjälpsam, riktigt roligt faktiskt. 1000 kr liksom (: och även att min grupp van bäta gruppen priset med, vi har haft en tävling om vem som sammarbetat bäst och den som det gått bra för och självklart vinner min grupp, som vi sagt från början ;)

11/6 hände inget spec, men den tolfte åkte jag ner till sjukgymnasten och fick hjälp men hur jag ska träna upp mitt knä igen efter operationen, måste bli bra i det nu snart så de är bara att träna :)
efter de var det 50 min innan bussen hem skulle å så jag tog mig en promenad hem, men väl vid nore camping skulle bussen gå från ljusdal så stanna och väntade på den, men behövde inte vänta länge innan marias pappa kom och åkte förbi och frågade om jag villa ha skjuts, så kom hem lite snabbare ändå :)

sen åkte jag upp till stallet med anna, red barbacka på mac och millan runt ångsäter.

i dag den trettonde är det match för syster så ska åka ner och titta på den. Bra spelat tjejor, dom vann med 3-1 :) men det var en riktigt spännande match.
senare åker jag ner till ljusdal för att förhoppningsvis äta med mathilda och sen crusing dags :)

Nu var det tack och adjö för mig denna gång, skriver mer någon annan dag. blir inte så mycket nu för att våran dator har damp och måste lämnas in.
ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0