vad kan man skriva här?

hel leeeedig i dag. campingen ringde, men jag hann inte svara, sov ju länge eftersom jag inte skulle jobba, så där missa jag några slantar. men hoppas dom ringer fler gånger :)

men iaf så åkte jag upp till stallet med anna i dag. otroligt varmt så blev bara en kortis tur.
åkte till sjövika efter de och badade och inte var de varmt kan jag lova men vem hindrar anna och mig från att bada? jo de finns nog säkert nån. for upp till farfar och farmor sen igen och vägen här i mellan är inte rolig nu, stenig som på en grus väg men de blir väl bättre :)

funderar på att gå och ringa till linda nu, hon skulle ringa mig men de har nog blivit bortglömt. 
iaf så blir det jobb i morgon, sista dagen, sen kommer jag åka upp framöver och göra de timmar jag missat. så de blir nog bra :) 


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0