23 Mars :)

Otrlogt längesen jag skrev nu. Det blir längre och längre mellan gångerna.
Livet rullar på och allt fungerar bra. Tog bort stygnen på knät i helgen så nu känns det mycket bättre.
Hela helgen har jag varit uppe i stallet och umgåtts med hästarna och mockat typ, kan inte göra så mycket i mitt tillstånd :)
Nu i helgen känndes det verkligen som om våren var på väg på riktigt, men oj så fel man kan ha. I morse när jag vakna snöa det, helt sjukt. jag vill ha sommar och då en varm sådan med mycket sol :D

Sitter nu i skolan och har precis fått information och spårvals lapp. så nu är det bara att välja både inriktning och IV val. riktigt kluven jag är på vilka kurser.
Så nu ska jag skriva på argumentations texten, onödig uppgift enligt mig men det är bara att göra den och se glad ut. Nu när jag sitter här och tittar ut ser jag hur det vräker ner snö  :O va är det som är på väg att hända? en vinter igen eller. 
 
På Torsdag blir det först en vanligt skoldag här i skolan och sen ut till travet för att titta på ett lopp. Hoppas det går någon lämpligt buss tillbaka till stan efter så jag hinner med 21 tåget.. hoppas hoppas. för jag tänker inte sova kvar.
Verkligen inte roligt att vara här i gävle nu, jo i skolan men inte i lägenheten. Jag får se hur jag gör, jag vill ju inte sluta här i Gävle men jag vill hellre inte pendla varje dag. tiden får visa vad som händer. men om jag flyttar hem, vad ska jag då gå för linje? och böja om ettan vill jag abslolut inte göra. jag får fundera för det är ju trots allt två år kvar.
 
Jag är verkligen i behov att få träffa mitt hjärta nu snart.
Hur långt i mellen det än blir innan vi träffas, glömer jag dig aldrig <3


Kommentarer
Postat av: mathilda :)

maja, du vet vad jag tycker om att du INTE ska åka tåg emellan ljusdal-gävle varje dag, nej! jag kommer på besök, så ofta jag kan, skärpning nu alltså! lyssa på m ig :) <3

2009-03-29 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0