24 Mars.

I går var det en tung dag att ta sig igenom tills man satt på tåget hem.
kallt och gått väder hela dagen med massor av snö.
Var inte våren på väg att komma? Kändes som det iaf.
Men när jag kom hem till Ljusdal i går blev jag uppmött utav Mathilda
hon som gör mitt liv bättre. Kändes skönt att bara få prata av sig med
någon som man kan lite på och känner allra bäst.

Jag saknar dig massor gumman <3
Gårdags kvällen spenderades med massor av pluggande till ridteoriprovet som vi har i dag.
Får se hur det går.. I dag blir det annars pbl hela dagen, ska skriav och
jämföra Ryssland och Sverige.
Annars blir det väl att jag lika som i går sätter mig på tåget på väg hem
igen klockan 4. mitt nya fridtidsintresse som ni förstår.

I dag när jag kommer hem händer det nog inte speciellt mycket.
sovning tidigt iaf. jag gick ju upp trots allt halv 5 i morse och lika så
kommer det att bli i morgon. Gör nästan allt för att få komma hem nu
käns det som. Även hur mycket tåg det än blir. men jag lova ju trots allt mathilda att
jag inte ska sluta här i gävle eller börja pendla. Jag får fundera och sen ta ett beslut.
men om jag slutar, vad händer då? jag vill ju absolut inte börja i Ljusdlal på slotte heller.
Så så blir det inte.

Har precis haft ridteoriprov nu. massor av frågor. stort.
men hoppas det går bra ändå. ett fel vet jag redan att jag
kommer att få :/ hoppas såklart på MVG efter som det är häst kursen.

Just som jag sitter här har jag kommit på hur mycket jag saknar ridningen.
och det är fortfarande mellan 5-6 veckor kvar innan jag får börja lite lätt.
Och vet ni vad hon som ska ta det lugnt (Maja Stina olofsson) lyckas med i dag?
Jo om inte ramlar TVÅ gånger på väg till maten. på högst 200 meter.. shit. hur lyckas jag
egentligen? och jag som ska ta det lugnt, men nu är det gjort och jag
har väldigt ont i knät, funderar på att gå och kolla om det här hänt något som inte borde hända :O

Och snart är det lov och vad händer då, jo Margit kommer hem :D
hoppas på att få träffa henne någon dag då, eftersom ingen annan har lov
samma vecka som mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0