30 Mars.

Och gud va fort tiden går alltså. Tiden bara rinner iväg.
mars är snart och det blir april, otroligt skönt med lite vår nu iaf.
JAG VILL HA SOMMAR :)

Denna helg har varit super.
I lördags bara slappa jag tills det var dags att åka till Letsbo för att
göra iordning inför 80 års kalas. Gammelmormor fyllde år, grattis grattis :)
Efter det åkte jag upp till stallet en snabbis.
Söndagen spenderades framför diskbänken nästan hela dagen.
Jag gjorde först glass som blev smaskens. Senare baka jag limpa, gott gott :)

Skola i dag som vanligt. tog 7 tåget hemifrån och var på skolan
vid 9, min plan var att plugga lite men den sprack ju lika fort.
Gjort klar "Fråga MP3" nu iaf, skönt sen nu ska jag bara skriva lite till på
argumentations texten så är den klar med.

Nu i helgen har jag även kört lite bil, roligt roligt. och nu har
pappa fått sitt handledar bevis med, så nu är det bara tuta och köra ;)
akta er för mig säger jag bara och håll er på avstånd.

Jag har beslut ångest. vet absolut inte hur jag ska göra.
stanna kvar eller åka hem? jag har en timme på mig att bestäma mig.
JAG VET INTE. varför kan inte min familj bo här i Gävle.?   HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0