31 Mars

sista dagen på månaden och det är engelska nationella muntliga i dag vilket jag inte ser framemot. :( emn man får hoppas på det bästa och bara för att alla som gjort det sagt att det var lätt är det säkert jätte svårt.
men nu siter jag ia och skriver på projektet om den svenska och rysska kulturen. usch för skolan nu verkligen, men snart lov vilket jag ser framemot :) undra vad man ska hitta på, kanske träffa margit någon dag som kommer hem från Vadstena då :)
I morse åkte jag till Gävle med pappa, hur skönt som helst att åka bil ist.
I går blev det även lite mer körning för mig :) hela vägen hem från farmor och en bit dit med :) är jag inte duktig så säg. känns lite konstigt att sitta bakom ratten, trodde inte ens i min vildaste fantasi att jag skulle göra det, jag och och moppen räcker :) eller vad säger du Anna om du läser? skulle du våga åka med mig om det kom en spindel? HAHA. du vet vad jag tänker på.

I dag blir det åter igen hemfärd klockan 4 med tåget. Och åter till gävle i morgon med 6 tåget :/ jag börjar vänja mig med att gå upp i tid och i otid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0