Lovet :)

Nu var det verkligen längesen jag skrev men det har ju varit lov så då har bloggen kommit i sista hand. Men iaf så har mitt lov varit fruktans värt bra om jag jämför med tidigare lov.
I mondags for jag som sagt till Vadstena och var där tills Onsdag :) väldigt trevligt må jag säga. Hände inte alls mycket på Onsdags kvällen blev bara hemma.
Torsdag en efterlängtad ridtur på Millan som det var jätte längesen jag gjorde. gick bara bra, på kvällen tog jag mitt förnuft till fånga och klippte håret, var behövligt. så nu är man kort hårig. I Fredags åkte jag med mamms ner till köpingen och kollade lite i affrer och fixa mitt jävla id kort. så nu är det klart. När jag kom hem åkte jag nästan direkt upp till stallet och red och sånt. hjälpte efter det Linda med att snygga till Millan till en helg full med träning. alla pissfläckar måstaju bort. På Lördagen blev det sjön med hela familjen och några till, väldans trevligt. fiskning,fika och skoteråkning i massor blev det :) underbart väder det var med. Kom hem och bytte om och for direkt upp till stallet med anna :) stressa hem och ner till ljusdal för att träffa underbara Mathilda och Emma :) pizza,film,prat och godis blev det då. Följde sen med Mathilda hem och natta där. och så till dagen, vaknade upp hos mathilda och for hem runt 12 ungefär. jag som villa kolla på hennes match men så blev det inte :/ sen åkte mamma och jag och leta reda på Agnes som hade varit hos en kompis som vi inte hittade till ;) det som skulle vara 1 km blev snart till 6 km. och ni kan inte gissa vad som hände när jag kom hem, stallet med Ella och Anna såklart :D allt gick bra förutom att anna flög av och slog nacken och att vi mötte en traktor så Troja som var lös hoppa ner i diket och försvan. hihi.. mycket snö alltså.
nej ni nu blir det beck för mig som gäller. skriver mer och klart sen :)
så då var det slut.
Men iaf så blir det sovning för mig som gäller nu, riktigt trött och tröttare blir man när man just ställt klockan på 04.30 i morgon bitte. fick ju reda på i kväll att vi börjar halv 9 i morgon isf kvart i 10. men men.. I morgon blir det alltså skola och sen har jag tagit ledigt från klockan två så jag ska kunna åka tåget hem klockan två. För fem börjar min körskole kurs eller vad det heter sen den kommer jag sitta på hela kvällen i morgon.

Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0