Onsdag 4/3 - 09

och vi är inne i mars månad, tyckte precis det var januari men det verkar vara ett tag sen. Våren närmar sig med storm steg. Här i gävle är iaf snön på väg att smälta bort och jag hoppas för guds skull att det inte kommer mer. Hur är det hemma? smälter snön eller är det bara minus grader? I gävle är det + grader hela tiden, härligt :)

 annars så har dagen varit bra, hade hoppträning för leif. och jag fick räven Tuffe som jag hade önskat, han hoppar super men det gäller att ryttaren är med och driver driver driver hela tiden men det gick bra förutom att jag verkligen hatar mina hälar men det är bara att träna på. I dag var det även min sista ridlektion här i gävle på ett tag, så om ca 6-8 veckor får jag rida här igen :/ tråkigt men det är bara att stå ut med att stå och titta och vara med på teorin. och vad händer när man kommer hem efter skolan? jo plugga matte. har prov i morgon och det kommer gå så jävla dåligt. Är det någon som kan förklara för mig varför man måste kunna räkna med x och y och sådana här grejor. är det någon som har användning för det verkligen? inte precis var dag man stöter på det, eller kanske i affären, din mat kostar X kr denna gång. räkna ut vad X står för. skulle inte tro att det blir så, inte för mig iaf.

I morgon blir det åter hemfärd och ännu en långvistelse borta från lägenheten :/ några veckor kanske. 
nej nu får jag inte skriva något mer, plugg plugg plugg. önska mig lycka till vetja, det kan behövas :) 

Är det någon som vet hur man ändrar färgen i menyn? Den till vänster på min sida som nu är vit.

<3   <3
                       <3


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: filmen var skitbra ju :D en aning läskig bara ;o hoppas operationen går bra nu då majs :) <3

2009-03-08 @ 19:59:34
URL: http://jaghetermathilda.blogg.se/
Postat av: majsen

Ja jag vet :) hoppas jag med, men vi måste träffas :D kanske jag kan försöka ta mig ner till köpingen någon dag nu när jag är ledig och kommer att pendla nästa vecka (: <3

2009-03-09 @ 10:54:38
URL: http://jaghetermaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0