Onsdag.

Här sitter jag i min ensam het och har tråkigt, kan inte göra så mycket så det är bara att vänja sig skulle jag tro. Går dagen gick bra, kom till hudik runt 11 där jag direkt fick byta om till ur snygga kläder xD en vit moronrock,en blå mössa och väldigt fina knästrumpor. HAHA. tur att ingen såg mig. Därefter blev det typ dropp och massa såna saker, min frukost den dagen bestog av 4 tabletter som jag fick när jag kom dit för illamåenda och sånt. sen var det bara att vänta vänta och vänta, tillsist fick jag iaf prata med läkaren om hur dom skulle göra och vart dom skulle öppna och sånt. sen var det dags. jag kan säga att jag var skapligt nervös hela tiden, även fast jag inte sprattla som ett löv som sist. två narkoskillar kom och hämta upp mig och jag fick ha med mig både mamma och mp3 :) sen satt dom dit nå hjärt grejs på mig så dom skulle kunna kolla hjärt rytmen eller vad dom sa. sen tog det minnet slut, minns ingenting förutom plåtskåpen. Sen vaka jag upp i uppvaknings rummet och var as trött, smona till och från innan jag tillslut fick byta sal och fick min efterlängtade macka klockan halv 4 typ :D super gott gott med tanka på att jag inte hade ätit sen 11 kvällen innan. vid 5 kom jag iaf på benen och vi kunna åka hem, men poff så blev jag jätte yr och illamående så de sluta med att jag fick åka rullstol ut och sitta ute med massor av blåst och kyle ett tag innan jag kunnde resa på mig, dom tyckte de var kallt men det var bara skönt enligt mig. ochså var man äntligen hemma efter en lång dag, men den gick bättre än väntat. :)

funderar på att plugga lite nu så jag inte hamnar allt för mycket efter. skulle inte vara så kul. får se när jag visar mig i skolan igen men inte den här veckan blir det iaf. 

<3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Krya på dig :D

2009-03-11 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0