Tisdag.

Så var det tisdag och det är prick en vecka sen jag satt där i Hudik och väntade på operation.. och nu helt plötsligt sitter jag här och försöker mig på att räkna matte,  tur jag har min moster som är till väldigt stor hjälp. allt är så lätt när man för det förklarat och man fattar precis men sen när man själv räknar fattar man ingenting.
men det går framåt och varje uppgift tar typ 15 min :o  men det är bara att göra det för det ska ju göras :)

JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN :D tänker man efter så är det inte ¨så ruskigt lång tid kvar tills det är sommar lov :)

solen skiner och det är + grader ute, kan det bli bättre. nej jag tror inte det, snö smälter äntligen bort. nej ni nu ska jag ta och räkna ännu mer matte och sen gå ut en sväng tror jag, hämta posten iaf och se om mitt hår har kommit, isf blir det i sättning av det i kväll :) kommer jag verkligen att våga? 
 
Ha det så bra alla ni <3

  Jag längtar till tillbaka till stallet och alla hästarna. ska nog fixa skjuts dit upp någon dag nu så jag får hälsa på dom iaf :) för någon ridning läre det inte bli än på några veckor :(

Kommentarer
Postat av: Frän: Flickan i våriga Vadstena Till: Flickan i HÄRLIGA SNÖN!

Tokiga du!! Älska snön å NJUUUUUT. jag ska ha snö när jag kommer hem till påsk så du vet! punkt slut

2009-03-19 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0