Tisdag.

Så var det tisdag, ännu en dag har gått in på veckan. kan börja med att berätta att går dagen var bra, lite trött och slut bara efter att ha gått upp kvart över 4 som för mig är mitt i natten men nog om det. efter skolan tog jag tåget hem klockan 2 eller jag tog ledigt en timme :) mamma hämta mig på station och vi åt och käka, därefter for vi till trafikskolan där en 3 timmars kurs skulle hållas för kör handledaren men där även eleven skulle vara med. det gick väl bra, hon gick igenom allt mellan himmel och jord. men jag kan säga att jag har mycket gratis i och med moppe kortet jag tog.  

I morse ställde jag klockan på halv 6 och tog 7 tåget ist för 6 tåget :) skönt med lite längre sovning. var på skulan runt 9. där dom var i fullgång med att förbereda sig på en muntligredovisning för klassen på 5 min om hur hästen är uppbyggd. som ska göras på Torsdag. Efter skolan tog jag bussen hem och städa iordning lite, var ett tag sen jag var i lägenheten nu, men jag är åter tillbaka i Gävle :) vid halv 5 kom pappa så då vänta vi bara med att få åka till skolan igen, där det var informations möte om spårval och mycket mycket mer :) om inget oväntat dyker upp så blir det inriktning hästhållning för mig. tillbaks till lägenheten runt halv 8. då var det duschning,pluggning till matteprovet på torsdag och boka tvätt tid som stod på min planering i huvudet.

I morgon är det ridskole dag igen och elevträning för Leif hall :) hoppas på att det går bra bara och ingen avramling.

Om precis en vecka är det dags för operation för mig med, jag blir bara mer och mer närvös för varje dag som går. Så då blir det till att avstå från ridningen i typ 5-6 veckor. hur ska jag klara mig. men ska försöka komma iväg till stallet ändå för att mysa lite med dom bästa. Även här i gävle ska jag föröka komma iväg så fort som mäjligt så jag inte missar allt för mycket. ska prata med ridläraren i morgon och höra hur det blir med betyget, rätt många gånger som faller bort för mig där och ser men det på hela vår terminen blir det väldigt mycket, för det är inte många gånger kvar efter det att jag troligtvis kommer tillbaka. 

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0