12 Maj.

GRATTIS Maria, Kristina och Elisabet och till alla andra som fyller år i dag, hoppas ni får en bra dag :) 

I går var jag hemma, studiedag vilket resulterar i att man är ledig.
Blev en sväng till mormor och försökte hjälpa dom och få ihop en stålsäng, vilket inte gick så bra först en gubbe kom som jag inte vet vam var och hjälpte till.
Sen när dom gick ut till affären så ser han att ett bord är felvänt, hur man nu kan lyckas med det men min mormor lyckas med allt. så alltså de som skivan skulle ligga på var som ben och där bordsskivan låg var ben, haha. men det blevrätt sen :)
Titta med mamma på lite gardiner med, vill ha lite nytt till lägenheten nu och sen har jag hittat ett bord jag vill ha med (:

Så i dag var det till att åka till gävle igen med massa packning som egentligen inte skulle behövas.  men men.
Min vecka ser ut så här.
Tisdag, går till 15.00
Onsdag. nationella i matte A och sen slutar vi kl 11.00
Torsdag. Redovisning projektet (foder) från 8 till 10, sen slutar jag, så jag kan åka 10.10 tåget hem :)
Fredag. löshoppning ute på lervik och slutar kl.13.00 

En hel underbar vecka :D
Men med mycket åkande i tåg, men det ska nog gå bra, för vem vill vara kvar i gävle när vi slutar 10 eller 11? inte jag iaf. får se hur jag gör, kanske försöka få ner syster eller Anna så har jag lite sällskap ;)  

I dag ska jag iaf hem till lägenheten direkt och kolla hur det blev när dom måla listerna och taket och sånt, så får vi se vad det blir på väggarna sen :) skönt att få omrenoverat.

Det var de jag hade för denna gång. kanske kommer mer sen men nu ska jag skriva lite mer på projektet och göra klart powerpointen.

Jo om ni vet någon här i Gävle som skulle behöva lite hjälp med hästen någon dag i veckan så får ni gärna säga till mig, det börjar bli lite tråkig nu på eftermiddagarna så något att göra skulle sitta fint :) 


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0