14 Maj.

Så var det 14 Maj.
Dagarna bara rullar i väg och snart är det verkligen sommar lov :)
Tänk att jag redan har gått ett år i Gävle, gud va fort det har gått, och även ett år sedan jag lämnade underbara vintergatan för nya äventyr :)

Underbar vecka har vi i skolan nu med, slutar före lunch varje dag, förutom i morgon då vi ska ha löshoppning :) men jag hinner ändå ta två tåget hem.

Gårdagen var väl hur bra som helst, känndes rättmeningslöst att åka till skolan och vara där enbart 2 timmar nästan för att sedan vänta in nästa tåg, nationella prov i matte var det och det känndes faktiskt som att det gick bra, hoppas det gjorde det med, för ett vg skulle inte sitta dåligt ( = på eftermiddagen åkte jag upp till Kurrbo en sväng för att egentligen bara prata med Linda men det blev lite longering med Bonzai med :D duktig lillkillen har blivit då, och om du läser detta Anna så är det mycket bättre att longera han själv än om både du och jag ska stå där. mycket duktigare var han och lyssnade väldigt bra, så det var kul. På kvällen åkte jag ner till mormor och morfar för lite sovning så jag kom till tåget på morron. mormor och jag var till gammel mormor i går kväll med, vilken otur man egentligenman kan ha, det går bara utför men snart borde det väl ändå vända, man kan ju iaf hoppas. 

Morfar skjutsa mig till tåget i morse och ännu en dag då det känndes onödigt att gå till skolan för att ha en redovisning och sedan gå hem, men jag kunnde ta 10 tåget hem igen så ingen gladare än jag :) 

Kom hem och gjorde inget alls. Frida och ungarna kom och hälsade på lite, gull ungar (: Senare kom även Linda med bebisarna och Charlie hit och lekte lite. ;) fullt hus hela dagen, och den kom den inte efterlänktade städningen, men skönt att det är gjort nu iaf och att jag slipper dit i morgon :)  

Jag som tänkte åka upp och rida i dag, men så blev ju inte fallet och även om jag nu skulle kunna åka upp så är jag inte i topptrimm för det, trötter. Så ska nog åka ner till mormor och morfar nu igen och sedan sova. blir att jag sover där nu så jag kommer till tåget på morron :) 

Och nu vill jag faktiskt att mattis kommer hem så jag får träffa na, nu var det så här längesen igen :/
men hoppas du haft det bra i Egypten :)

men nu får det vara nog för mig den här gången, ha det bra. :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0