18 Maj.

Prov i hästkunskap i dag då. tror det gick bra iaf, hoppas på det :)

Nu blir det ..... ? ja du vad händer nu, vi böörja lektionen för 10 minuter sen och ingen är här typ, ingen lärare iaf.
Senare i kväll blir det till att städa badrummet och sen tita på lite tv tror jag, ingenting att plugga har jag heller. Jo nationella i morgon i matte men det får gå som det går. Kanske kollar ingenom matteboken en snabbis.
Sen ska jag försöka ut och cykla en sväng med, slutar klockan två tror jag, härligt.

Jag saknar dig massor gumman <3 Vi måste verkligen träffas nu snart. <3

Förlåt om jag gjort detta till så som det inte skulle bli.
Var det verkligen så här det skulle bli?
Jag har svikit dig alt för många gånger nu och jag vet inte om jag vågar ta upp kontakten igen.
Vad tycker du om det? jag villa nog inte att det skulle bli såhär jag heller.
Men min rädsla övertar mig säkerligen.
Men jag är trött på allt detta nu, jag vill ha det anorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0