19 Maj.

Nationella i dag :(

Kändes väl som om det gick halv dåligt sådär men men det visar sig hur det går :)
Får väl se om det kommer ett samtal hem från anna i helgen om att man fått ett Ig, man kommer ju vara as nervös ju :O men det tror jag faktiskt inte..
Lunch och nu kommer det en veterinär som ska prata om smittskydd.. Sen slutar vi :)

Ska även försöka leta mig bort mot Bomhus och träffa en tjej med två hästar som jag kaske ska börja sköta någon dag i veckan :) hoppas det är bra så jag får något att göra på kvällarna (:
men shit va nervös jag är.. bara av att inte veta vart man ska av är ju skrämande.. hoppas jag kommer av på rätt plats.

Men nu ska jag göra mig klar och sen gå till bussen, skriver mer när jag kommer hem om hur det gick :) 

ha det bra och önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0