21 Maj

bara lite korta nyheter om vad klantig jag är och att jag lever med oturen med mig på min sida.
Skriver mer någon annan dag då jag har tid :)

Men iaf så i går när vi var ute i Lervik och skulle träna häst vid hand, händer det som inte fick hända. Vi fick en varsin häst på två som vi skulle träna på, sprinaga och gå fram och tillbaka med, allt gick bra tills jag skulle vänd och springa tillbaka, då bara dyker jag ner i marken, men lika snabbt upp igen. knä tänkte jag direkt men så var inte fallet. utan jag vrickar till foten på nå konstigt vis och får jätte ont, kan knappt gå på den och den svulnar upp till en fotboll känns det som iaf. foten blev lindad och jag blev skjutsad till tåget från stallet.
satte mig på tåget och de gjorde ont så fort tåget bromsa till lite häftigt, AJ.

Jag kom hem och det var nån snäll tant som hjälpte mig av med min tunga väska, tack tack.
Sen bestämde vi oss för att åka till akuten när pappa kom och hämta mig så vi åkte dit upp, fick väl sitta och vänta en liten stund innan någon kom, men foten var ju alldeles tjock och blå, så dom kunna inte se vad det var, så vi for vidare till hudik, var väl där runt 8 så fick vi sitta där och vänta ytligare en stund, innan dom kom och kolla på den, sen röntgen, foten bara skakade, läskigt ju..

Men bilderna visade inte någon spricka och heller inget brytet. så jag fick åka hem igen med en rejäl stukning som dom konstaterade, men i mitt fall var det värre än om jag skulle fått en spricka eller något, så det är bara och vänta på bättre tider :) de borde ju komma tycker jag, jag som just har börjaat cykla och träna upp mitt knä. så kronglar foten, vad blir nästa då tro? Så nu hoppar jag på kryckor än en gång och en svullen och ill blå fot :( HELVETE.

Var lite om min klantiga dag, tror inte vi var hemma förens vid 23.00 i går kväll, lagomt trött man var efter tabletter och så gott som ingen middag :/
 
  <--- så här såg min fot ut efter den lilla händelsen :o titta bara på fotknölen. :(

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0