28/5 - 2009

Underbra dag i dag :)

Ledig hela dagen lång, var först i väg på köpingen med pappsen för att fixa stöd grejs till foten.
sen åkte vi in till färila och köpte en bil, en ny bil att övningsköra med, och vilket inte gick så bra i dag när jag skulle köra, svårt att växla med den ju, trög, bättre med den gammla bilen men man vänjer väl sig :)

Åkte hem och åt och sen vidare till farfar och framor, blir sovning där eftersom jag ska på praktik i morgon hos helena, ska även försöka mig på att rida för första gången med en ond fot med, men det blir bättre och bättre de med. och inte nog med de, i dag innan jag skulle upp till letsbo så vad tror ni inte lille malte gör då så jag får byta alla kläder?
jo om inte kräks ner mig fullkommligt, inte så mysigt vill jag lova, så de vara bara att byta kläder igen. tur att jag älskar honom ändå fast det var fruktansvärt äckligt.

Surt var det att jag inte kunnde rida eller visa häst vid hand igår, men hoppas på att kunna komplitera det på onsdag :)
Men nog för mig i kväll, ska nu gå äta pizza och ha det trevligt (:

Och inte nog med det så är det bara 8 skoldagar kvar tills lov :D helt underbart det sak bli, har även fått veta att jag har jobb två veckor i sommar, bestämmt, så vet inte om det blir nå peace and love för mig :( JAG VILL..

jag vill ha sommar lov, med mysiga kvällar och massa sol och bad, och många mysiga turer i båten :)

ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0