30 April

Bror min bara växer och snart så kommer dom nog hem, hoppas jag på iaf :) Tidigare i veckan har jag varit i hudik och varit med mamma och lill killen :) I dag blir det grillning och sen får man se vad som händer, Emma följer med mig hem med. Det blir nog trevligt iaf :)  Myyys med mathilda och Emma i kväll :)
Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag fyller år.
Bada och sola och rida, finns det något bättre? nej jag tror faktiskt inte det.

SOMMAR :D

2 Maj.
Finns det något härligare väder än detta?
svar: nej.
I dag har jag bara varit hemma, gick ut och gick med bruno i morse, shit va varmt, men man ska inte klaga. :)
moster och kusinerna har kommit en sväng i dag med. och så nu snart blir det stallet med anna (:
Får se vad som händer senare. kanske jag måste plugga lite? fast vem vill göra det när vädret är på topp från morgon till kväll. inte jag iaf.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0