6 Maj.

4 dagar kvar : )  

Ridningen i dag gick faktiskt förvånansvärt bra, fick rida Dino. Kändes bättre efter ett litet uppehåll med knä problemet och det tyckte ridlärarna också. Jag hade en mycket bättre sits, plus på det :D det går framåt, och inget tjat på hälarna är det nu heller, underbart :) På teorin var det lastning, några knep som dom sa kanske man kan använda sig utav.

Nu på eftermiddagen blir det tvättning, jag hade ju ganske mycket som behövdes tvättas om jag säger så.
Nu har det ordnat sig med målningen med, dom kommer i morgon och ska måla lister och tak typ, sen väggarna blir det senare, nu ska det bli snyggt. Även att jag har en super ide som jag vill göra här, men det går nog inte eftersom det är typ gips väggar tror jag.. men jag ska försöka. att sätta upp ett bord på väggen som man kan fälla ner om man vill och sen ihop fällbara stolar, jag får ett bättre bord och det blir inte trångt, bara +++ (= 

Ikväll blir det även att packa väskan hem, känns ju som om man inte är här nått, men det är skönt att komma hem med :)
sen så ska jag nog gå och handla lite (mat) inte lika roligt att handla, men det behövs :) jag är sugen på att äta sallad i kväll, så det får det nog också bli : )

I morgon är det nationella prov. det sista i engelskan och sen är det inte nå mer nationella i det, underbart ju :D Så även om det inte är kul får jag bita ihop eftersom det är det sista ( =

tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var nog på din blogg jag hade läst det där du :)

men om det är 35 dagar kvar, då är det ju nästan inga skoldagar kvar ju :o

2009-05-07 @ 17:56:48
URL: http://stiinos.blogg.se/
Postat av: stina

det där var från mig ;)

2009-05-07 @ 17:57:15
URL: http://stiinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0