tjugofemte maj


  det är måndag och vi har fri studieort och för dom som är klar med allt så är man ledig, som jag :) underbart.
men i morgon är det skola igen, vardags ekonomi tror jag att vi ska ha. väldigt happy vill jag säga. 

men det jag vill säga är att man inte ska klanta sig, har ont i foten till och från, kan inte rida, inte gå ut och gå som jag gärna skulle ha gjort i det fina ävdret annars, inte övnings köra, allt är skit just nu. kan inte bara turen komma tillbaka snart. jag skulle egentligen till bomhus i morgon och rida efter skolan med, men inte blir det något av de nu, lär dröja innan jag kan rida igen som de känns, skulle inte var kul att stuka till foten igen och vara tillbaka på ruta ett.

men snart är sommaren här och jag längtar, hjärta till de.
Hör nu något från överväningen (jag sitter i källaren) att det klirrar i besticken och att maten snart är klar.
kanske att jag åker ner till mormor och morfar sen och sover, så får jag iaf lite längre sovmorgon, måste ta tåget som går redan klockan 6, inte något att hurra över direkt. men nu ska jag kila iväg och äta något och sen hitta på något roligt om de ens går med min fot.

jag vill ha tur tur och massa tur :)

och nu är det på tiden att jag också får fara utomlands, så därför kommer det här någon bild sen egypten resan :)









ha de bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0