tjugofjärde maj

live the life you love, love the life tou live.


Ännu en ny dag har varit, och snart är det sommar lov :D

Har varit ner till parken i dag med familjen, det var barnensdag där i dag :) trevligt, men gud så mycket folk. sen blev det mjukglass på brollans.

och nu sitter jag bara här och väntar på att farmor och farfar ska komma. sen kanske det blir stallet för att longera bonzai medans anna rider :) skit tråkigt att jag inte kan rida ju :/ hatar detta.

Och jag blir mer och mer sugen på att hänga med mathilda ner till peace and love :) fast vet inte hur jag ska göra riktigt, skulle ju ha varit riktigt skoj  :) jag får fundera lite till och hoppas det finns biljetter kvar tills jag har bestämt mig.

Snart åker klassen ner till strömsholm på tävlingarna med :D roligt.

Vill du ta upp kontakten igen?


Kommentarer
Postat av: mathilda

FÖLJ MEEEEEEEEEEEED, annars blir jag sad :(

2009-05-24 @ 19:49:53
Postat av: emma

idag har jag startat en gåt-tävling! Priset är att bli länkad i en månad, kom in till bloggen för att läsa mer!:D

2009-05-24 @ 20:13:40
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Mirry

Snygg blogg!

2009-05-25 @ 09:49:28
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0