tjugotredje maj.

en kväll med min underbaraste som även fixade min blogg, nu ser den inte lika hemsk ut längre :)

Jag saknar dig massor gumman <3 <3

Foten hoppas jag att den blir bara bättre och bättre, även fast den blir mer och mer blå för var dag som går. men än på ett tag blir det ingen ridning :/ fan att jag missar ryttartestet.
nu vill jag ha sommar, med massa sol och bad. föresten så jag jag sjukt sugen på att åka till rasbacken i sommar och tälta med massa vänner :) någon som är på kanske?

I morgon blir det iaf barnens dag med lille bror och familjen, kan nog bli trevligt.
men nu är det på tiden att jag lägger mig om jag ska orka upp i morgon, jag sov ju faktiskt till 11 i dag, rekord på väldigt länge.

Ha det bra, ni kan ju alltid skicka iväg ett sms eller två om ni har lust. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0