17 Maj.

LÖRDAG :D

Hände inte så mycket, var i väg och körde med pappsen på fm och sedan bar det upp till stallet med anna, red Nancy och Korven, jagvet inte hur längesen det var vi hade dom nu, men dom är söt (: och jag kännde mig riktigt lång på en ponny med för den delen, men det gick. Troja var också väldigt duktigt när vi tog nancy ifrån henne, men ingen sprängde tråden iaf ;)

På kvällen åkte jag till pappa först och åt lite god mat (:
Sen fick jag så himlans tråkigt så skicka ett sms till maria bara så där ändå och vilken tur att jag gjorde det då, för rätt som det var efter mycket stress och ett mycket seg moppe kom jag ner till köpingen och var på väg till hudik på crusing med Maria och några till. vi parkerade och gick och leta reda på marias kille och sen träffa vi på många andra trevliga typer med :D donken blev det ju såklart innan hemfärden, och sen fick jag skjuts hem fast moppen kvar på ljusdal, men trevligt trevlig hade vi :) tack för kvällen brudar and boys.

vaknade av att mamma frågade om jag villa med på match till hudik och kolla på fotboll, såklart man villa det :) men det känndes rätt tungt att kiva på runt halv 9 när man inte somnade förens 3 typ :/ så nu börjar det kännas av.
Så blir nog snart sängen för mig :)

I morgon är det skola igen med häst prov, hur mycket som helt så det blir till att plugga i morgon på tåget och vara vaken hela tiden, kännse heller inte så lockande, men får hoppas på att man är lite mer utvilad och pigg än vad man är nu iaf.

skriver mer i morgon :)  ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0