5 Maj.

Tjo flöjt.

5 dagar kvar.

och 36 hela dagar kvar till det är sommar looooov :)

var någon dag sen jag skrev nu och jag som skulle bli bra på att uppdatera. attans det sket sig.
skriver om dagen som varit direkt nu. Har haft pbl hela dagen förutom en timme på em då vi hade matte.
Var till bibblan med Bella och lånade nån bok om foder med, men det stod väl inte så mycket eller är det jag som inte har letat tillräckligt.

Prata med Inga idag med om att lägga till en iv kurs, så nu ska jag läsa pyskologi (stavningen ;) med.
Så nu på kvällskvisten har det blivit en del städning i köket med. stiligt.
och på torsdag kommer dom är ska måla om mitt badrum :D men förstår inte riktigt hur då jag tydligen ska skriva på ett papper med färger och sånt och jag har inte ens fått någon färg att välja bland får inte tag på gubben jag hyr av heller så ser väl hur det blir :)

Har även hittat en medryttar häst här i Gävle, så nu ska jag troligtvis inte behöva ha så tråkigt på kvällarna (: får se om det blir något.
Inte något ba på tv är det hellre :( så blir nog sovning ganska tidigt i kväll tror jag : ) skönt det med.

JAG VILL HA SOMMAR :D

Sov gott (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0