inte farbror på farbror, jag på kvinna

Underbara solen är framme med och förgyller min tillvaro, sköt att man inte behöver gå i dun jacka längre. nu måste de bara bli lite varmt i vattnet så är det helt underbart  ♥

vilka sega dagar vi har nu, sluta redan vid lunch i dag :) men jag måste till lägenheten så åker två tåget hem ändå, kommer hem i skaplig tid ändå, och i morgon är det ridskole dag, och jag kan inte var med på nått och vi som har ryttartest och häst vid hand. inte bra att jag missar det, men sånt är livet när man är klantig "/  Hatar mig själv verkligen för att jag inte kan vara med pågrund av foten.

segt segt segt, jag hatar sega dagar och sånt är det gått om nu faktiskt men snart är det dags för strömsholm :D

och inte vet jag om jag ska fortsätta vara i bomhus i stallet heller, trevligt ställe och fina hästar, men travare är nog inget som jag kommer kunna utvecklas på som egen ryttare, så ska försöka leta någon som har en ridhäst ist som behöver hjälp, får väl se hur det går :)

har även kommit på att jag har blivit väldigt pigg på mornarna nu när jag har börjat i gävle och måste stiga upp tidigt om jag ska med tåget som går 6, men som alla kanske har listat ut så är mitt nya hobby att åka tåg :) någon som vill hänga med någon dag? ;)
men snart är det sommar lov och jag ska inte åka tåg på hela lovet mer än nödvändigt förståss :)

Kolla på slsting och jäkelskap igår med, shit vilket program, man kan ju inte göra annat än att skratta :D

ha de bra, nu ska jag göra nå vettigt innan mitt tåg går 14.10 någon som ska åka de tåget från gävle kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0