10 november

hann verkligen inte med att blogga något i går som jag tänkt.
men gör det nu ist när jag sitter på skolan och inte har så mycket att göra.

Ja vad hände i går då?
anna och jag tog sov morgon till halv 8 så fick hästarna vara inne lite längre med.
gick ut, jag täckade och fyllde vatten medans anna mockade.
sen red vi ut på blanca och nicki. nicki var som en gungbräda där i skogen. men jag höll mig kvar.
tydligen hade de sett väldigt roligt ut bakifrån, de kan jag förstå.
sen så tog vi en fika innan jag tog ut zappo och körde galopp arbete tills både hann och jag var svettig. 
vi fixade klart stallet när jag kom och lunchade alla, sen var de dags för lunch även för de tvåbenta.
jag la mig och sov en stund innan vi gick ut igen, jag lonngerade theo innan de blev dags för mig att hoppa upp.
gick bara bra, han är så snäll så (: sen när emma kom ut red vi ut en sväng på nevada och aragorn. 

jag pluggade lite efter maten och sen blev de tv innan hästarna fick gå in, sen satt emma och jag fastklistrad framför andra avenyn :)

11 November 

skola idag igen. sen är det hopp spec på em :)
tror jag stannar kvar i gävle i dag eller så åker jag hem, får se hur jag gör. 
kanske skriver mer senare i dag, ha de bäst så länge :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0