1/11-09 En dag att minnas.

Du kommer föralltid finnas i mitt hjärta gammelmormor,
vad som nu än har hänt, så mår du bättre nu och är som en ängle
som vakar över mig. Ditt vit/bllonda hår med de fina lockarna som fladrade med i vindens
riktning. Den dag då vi gick över åkern ner till din trädgård med ditt växhus med de fina blommorna.
du var alltid så glad när man kom och tog dagen som den kom och hur jobbigt och ont du hade
kämpade du. var dag som går, tänker jag titta upp mot himmelen och tänka på dig.
en dag kanske vi möts där och hoppas jag kan känna lycka då igen. 
för mig kommer du alltid att vara den gammelmormor som jag älskar.  

Älskar dig gammelmormor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0