12 november

sitter och arbetar på projektet nu.
svårt och tråkgt. alldeles tom i huvudet nu efter allt.
och än är de länge innan vi slutar. själv ska jag sitta på skolan till 4 innan tåget går
hem mot ljusdal. skönt att åka hem lite :)

Får se om jag hinner åka upp till stallet när jag kommer hem och kanske longerar nån eller nått
bara för att få närheten av hästar. hinner nog inte rida, är så mörkt ju :/
snart är de helg och de gillas skarpt av maja :)
ska vara hemma med mormor,malte och affe i morgon och kanske agnes. sen på lördag em/kväll åker ng jag till
lingbo och följer med dom på sara henrietta träning på söndag :)

fick veta i går att vi ska få träna för böhling 7 eller 8 dec med :D roligt.
men nu måste jag återgå till arbetet, trist. kanske låna hem en dator så jag kan plugga
hopparbetet på tåget i dag? 


ha de bäst<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0