13/14 november

vad hände, jo vi fick sluta vid halv 2 så jag tog tåget hem klockan 2.
åkte hem och bytte om och sen direkt upp till stallet i de blöta vädret, trist men de gick bra
och millan var duktig. åkte hem och då var mormor och morfar här :) mamma och göran skulle på fest så dom skulle passa små ungarna. så då fick dom mig och agnes på köpet :p
somnade tidigt och missa slutet av idol, vakna typ vid halv 1 då mamma ringde.
ställde klockan i dag och åkte och städade på ede vid 11 kanske, sen upp till stallet igen, härligt att vara där ju.
blir ju mindre och mindre jag är där, ska bli ändring på de.
red millan på volten och lika fin var hon idag. fixade stallet och sen hämtade pappa mig.
åt middag och sen gick hela familjen ut och gick, skit väder! sen blev de pluggning som gällde :/
Blev inge lingbo i dag, mamma tyckte jag kunde vara hemma och vila upp mig en hel helg någon gång.
tråkigt att jag missar sara träningen men de blir fler gåger jag kan följa på :)

nu väntar sängen snart.
sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0