15 november

åkte upp till stallet och red millan (:
både hon och jag var rejält svettig när det var klart, farför ska hon bara slänga in baken?
ut med den, så sån träning blev det i dag i form av olika övningar. Linda hade lite lektion med och
trätade lite, men det är bara bra :) men jag är nöjd med henne.
fixade stallet med linda efter de. och sen hemfärd.
duschade och packade ihop lite grejer, eller okej lite var väl att ta i, ganska så mycket nu faktiskt.
ifs så åkte jag tåget till gävle med simon och han har ju flyttat nu så nu bor han ju i i samma hus fast i andra trapp uppgången :p min väska var lätt tyngst :/ så från stationen och till lägenheten var den längsta sträckan på länge jag gått, kändes som så med väskan iaf.

tittat på tv nu på kvällen och så snart blir de sovning :)
i morgon är de ridskoledag och sen åker jag till lingbo och har praktik på tisdag.
åker tillbaka till lägenheten på onsdag igen. måste börja vara här mer nu.
vad är annars meningen med att ha en lägenhet som står orörd.



ha de bäst o sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0