18 november

17 november.

praktik hela dagen. Anna och urban var och lämna hö och emma var sjuk så vi
tog stallet ooch red alla :) tur hon var hemma så jag slapp allt själv ;p sen hade ju anna
mockat lite innan dom for, tack för de :)
red Zappo och Nevada upp för alla backar, viken fart de blev till sist, eller vad säger du Emma?
sen red jag aragorn, de gick som de gick, säger jag att de blev tårta förstår nog alla vad som hände..
ja precis, tänkte väl de, jag åkte av ännu en gång + att han gjorde några luftsprång så hade jag haft dålig balans hade jag inte dunsat i backen bara en gång ;) skönt att han börjar få lite egen motor iaf :)
sen blev de lunch. efter de red vi nicki och casablanca, och efter red emma theo :)
dagen flöt på bra med en hel del flum :) åt middag, bakade kladdkaka och titta lite på tv innan vi gick till sängs.

18 november.
projekt på fm, lrf var där och pratade? inget vi hade användning för som de kändes, men men.
lunch och sen for vi ut till lervik för hopp och dressyr spec :)
fick hilma i dag igen som i måndags, hoppning var det, hoppasde fram på böjt spår sen en linje, innan vi hoppade en liten bana :) Hilma har ju faktiskt lite gas i sig hon med som man inte kan tro. haha. fick fart på henne iaf. Janet tyckte jag skulle ramla av mer så jag fick ont i kroppen, jag red mycket bättre då tyckte hon. kan hon ha rätt i. I vilket fall som helst så gick det bara bra och mina hälar börjar komma ner på riktigt nu :) skönt.
fick skjuts med molly in till stan där jag tog bussen till lägenheten.
har ätit lite, var i väg och handlade lite frukost och städat upp lite här och självklart så har jag tittat på bonde söker fru  :) så nu blir de sängen.

the moon med mathilda på lördag :)
äntligen så får jag träffa henne och sen har vi lars winnerbäck att se framemot tillsammans <3
natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0