22 november

då var jag här igen, trött som aldrig förr. Men nu i dag tänker jag försöka åka upp till farfar och farmor en sväng, var så otroligt längesen jag träffade dom. sen vill jag även upp till stallet och rida men tror inte detta hinns med i dag :/ så de får bli en annan helg. har jag berättat att jag ska jobba nästa helg (lör-sön) på en julmarknad, de ska jag iaf :) men nu kan jag nog inte sitta här längre, måste tvätta så allt är rent till jag åker till gävle i kväll.
känns inte som någon mening att åka till lingbo när jag ändå ska vara i gävle i morgon och hinner inte göra något i lingbo i kväll ändå. så jag åker dit i morgon efter lervik ist. ska plugga som aldrig förr i kväll tror jag, har ett arbeta som ska in på onsdag och typ 3 prov jag ska göra på torsdag. Plugga plugga plugga. men efter de så är de ju bara skönt att det är över och att man slipper ha de hängandes över en.
pappa och jag har kollat på en dator nu med så nu blir den snart min hoppas jag. nej nu måste jag iväg och tvätta så de hinner torka lite grann iaf :)

Kommit hem från letsbo nu, alltid lika trevligt att träffa farfar och farmor (: åt lite middag och fikade. sen så skjutsade farfar hem mig, så har packat och sånt nu, så nu bär det av mot Gävle igen och i morgon är de ridskola. åker efter de till lingbo, blev så sent om jag skulle åka dit nu. men men, så har min dags ett ut, i kväll blir de nog bara mys fraför tv och pluggning som gäller för hela slanten.

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0