24 november

så var ännu en dag över, skönt. stress hela dagen typ.
hade praktik, men anna var sjuk och riktigt dålig så jag skötte stallet och red tre hästar (zappo,aragorn och nicki) innan jag gick in och gjorde mig klar för gävle. Åkte tåget 15.20 därifrån och träffa Emma inne i stan. Både hon och jag hittade skor i dag :D jag ska hämta ut mina i morgon bara. sen när jag skulle åka tillbaka med bussen så tog jag buss 1, så sitter jag och pratar med mamma i telefon och vips så har jag missat att hoppa av :o
så fick en liten extra promenad med massa väskor, är de inte för underbart. nu i kväll har jag bara pluggat och städat, trist men sant. ska fortsätta lite med de nu oxå, och sen så blir de tv. 
vårt hopparbete ska in i morgon :/ kommer nog inte bli klar men tror jag skickar in de jag har så skickar jag in resten sen. I morgon efter skolan så följer Elin med mig så då blir de julbak på staffansgatan,peppisar och lussisar :)

Jag har hittat ett par skor,lägenheten städad,jag har pluggat, haft praktik och tagit kontakt så jag är välkommen ner till helsingborg till påsk vad mer kan man begära av Maja olofsson på en dag. nu blir de till att hoppa ner i den nybäddade sängen, finns de nå härligare.



god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0