26 november

I går hängde elin med mig så vi baka och hade trevligt :) innan vi tillslut somnade.
tog bussen i morse och den jäveln var full så de var till att gå ner till den andra, hann precis i tid till skolan.
engelska först och sen matte och slutligen hade vi lite projekt. då jag sysslade med att göra både svenska prov,matte prov och foder prov så var kvar på skolan till 4 typ i dag. segt men men, nu är alla prov gjord som har legat över mig och tryckt. gick hem och städa iordning lite och gick och handlade. sen tv, kusin kom hit och åt lite lussekatter och brända pepparkakor med :) så får väl bjuda hit han nå mer då dom blir slut för jag äter dom inte.

nu ska jag packa lite och sen duscha sen blir de faktiskt sovning.
GLOBEN i morgon på horse show :D
sen sätter jag mig på tåget klockan 9 mot ljusdal för en helg med jobb på bommars.

natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0