27 och 28 november

27 november.

Dagen i globen var bäst :) handlade lite smått och gått också.
Tog tåget mot ljusdal vid 9 från gävle, hann precis. somnade och gud så skönt de va,
vaknade inte förens hon som går och tar betalt och så knackar mig på axeln och säger att vi är i ljusdal. oj, tittar upp och ser att de bara är jag kvar på tåget. pappa hade undrat varför alla kom ut utom jag? jag som skulle ringa i järvsö med, ops. men jag kom iaf hem och då blev de sängen direkt. kan ju säga att sällskapet jag hade gjorde dagen ännu bättre. Har aldrig skarrat så mycket i hela mitt liv tror jag nog.

28 novemmber.

Upp straxt efter tuppen och gjorde mig klar för jobb. Åkte upp till bommars och fick göra lite allt möjligt innan jag blev stående med fiket. skönt att stå med en gasol värmare hela dagen om man jämnför med dom som fick stå ute. usch va kallt. men dagen flöt på bra och åkte hem med mamma och jannike vid halv 5. hem och käka och sen iväg på annat jobb, städning på ede gården. skönt att de är klart så jag slipper dit i morgon.
har tittt tv och tittat på datorn på svt play på sändningarna från stockholm horse show :D börjar nu vid 22.10 igen. sen blir de sovning för mig, riktigt trött efter dagen, hoppas på lika mycket folk och hyfsat bra väder i morgon.
besök bommars mellan 11.00 fram till 16.00 i morgon och gå och titta på alla utställare vad dom har knåpat ihop.
ska försöka komma upp till stallet i morgon med, får se hur mörkt de är när jag kommer hem. sen måste jag hinna till lingbo och rida aragorn nårga gånger till innan böhling träningen med :) inte långt kvar nu. och min vecka är full bokad. Måndag = LEDIG. så då blir de massa plugg och sovmorgon, de kan jag behöva. Tisdag är vi ute på lervik hela dagen för "longerings prov" får se om jag kanske hinner dit då, synd bara att de är så fruktans värt mörkt när jag kommer :/ sen på onsdag ska jag nog hitta på något med Elin :) torsdag har jag klipptid här i ljusdal. på fredag blir de ljusdal och sen åker nog jag till gävle. blir winnerbäck på lördagen iaf :D längtar sen är de bara söndag kvar och på måndagen tränar jag. ojojoj, va tiden går fort. måstee nog planera lite inför veckan. jag hatar att planera ;) nu börjar det.

natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0