30 november

sista dagen på månaden i morgon börjar nedräkningen i kalendern till julafton.
och jag har inte fått nån choklad kalender i år heller, besviken.

Har varit ledig i dag eller snarare haft studiedag. skrev lite på hopparbetet så ska lämna in det nu.de var på tiden va. iaf sen så tog jag mig ett långt bad, underbart att bara slappa. har även beställt ett par ridbyxor och en ny säkerhetsväst i dag, alltså en ren chansning om jag kan ha västen, kolla och mätte med tabellen som brukar finnas med så de är bara att hoppas, får väl skicka tillbaka den annars då. moster frida hämta mig sen när ungarna kom från dagis så hjälpte hon mig med cv,bersonliga brevet och presentationsbrevet sen, så klar med det :D
känns skönt att få de undangjort och inte låta de ligga och hänga över en och bara vänta på att få de gjort.
så har packat klar och ätit nu så nu blir de tåget mt gävle vid 18.10 ingen praktik i morgon då vi ar longeringsprov ute på lervik. usch, hemska tanke att ha sånt.

ha de bra i kväll, kanske skriver mer när jag kommer till lägenheten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0