4 november

klev som vanligt upp och åkte till skolan med tåget.
åkte ut till lervik och fick en uppgift som ska göras på hopp spec.
ska skriva hur man ordnar en tävling från början till slut.
så fick sluta vid 13. gick upp till skolan och försökte fixa fram TR och skriva ut det,
inte de lättaste. åkte ut till valbo och mötte upp anna och emma där för emma skulle klippa sig.
sen blev de middag där, innan hemfärd. kom precis hem så vi hann släppa in hästarna och sedan
blev de bonde söker fru, alltid lika bra de ju :)

god natt <3

5 November.

sitter på skolan nu och ska försöka skriva klart idrotts uppgiften.
vaccinering i dag :/ ska försöka skriva klart muskel texten med som ska vara klart på måndag.
efter skolan blir de lingbo igen troligtvis. stackars min lägenhet som jämt står i öde.
nej nog med bloggandet nu och fram med skolarbetet.

jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra.
här snöar det för fullt, trist men kul med lite snö :)
vaccineringen gick bra, kändes inte mycket alls, sen skynda jag till tåget som gick 10.10, hann precis i tid.
är i lingbo nu och har precis ätit och nu väntas stallet och ridning.

ha de bäst idag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0