7 november

skola igår, fick det nya projektet och började med det :)
mådde inte rikgit bra efter sprutan så jag tog tåget hem efter lunch.
låg i soffan och titta på tv hela dagn och kvällen. trevligt att få träffa mamma och
familjen innan jag åker igen. för i dag tar jag tåget som går 14.10 tillbaka.
har varit upp till farmor en sväng nu på fm med pappa,agnes och affe.
mamma var borta så var barnvakt åt han så då fick han följa med :)

håller på att tvätta för fullt nu, hoppas maskinen hinner går klart innan vi måste åka.
så får ta med mig de och hänga upp de där borta :) våran torktummlare är ju paj :/
så nog för mig nu, kanske skriver mer om vad som hänt under dagen sen i kväll :)

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0